Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

χμμ...καλό ακούγεται...

  Ήρθε η ώρα να απολαύσετε τροφές που όχι μόνο δεν σας παχαίνουν αλλά σας βοηθούν και να αδυνατίσετε!
Μάλιστα καλά διαβάσετε! Εκτός από τα τρόφιμα που παχαίνουν, υπάρχουν κι εκείνα, που σύμφωνα με τους ειδικούς, διαθέτουν «αρνητικές» θερμίδες, αφού για την χώνεψή τους το σώμα χρειάζεται να κάψει περισσότερες θερμίδες από αυτές που λαμβάνει κατά την κατανάλωσή τους.
Μάλιστα, πολλές γνωστές δίαιτες όπως αυτή της «σούπας λαχανικών» ή αυτή «του γκρέιπφρουτ» βασίζονται σε αυτά τα τρόφιμα λειτουργώντας με την αρχή πως καίγονται περισσότερες θερμίδες από ότι περιέχουν.Οι τροφές αυτές όμως, δεν είναι ιδανικές μόνο για εκείνους που ακολουθούν μια δίαιτα και θέλουν να χάσουν βάρος αλλά και για όλους εκείνους που θέλουν να συντηρηθούν στα κιλά που βρίσκονται, περιλαμβάνοντας κάποια από αυτά στην καθημερινή διατροφή τους.
Εκείνο όμως που πρέπει απαραιτήτως να λάβετε υπόψη, είναι ότι τα τρόφιμα αυτά θα σας κάνουν να νιώσετε πιο σύντομα πεινασμένες επειδή το σώμα σας θα πρέπει να εργαστεί σκληρότερα για να τα αφομοιώσει.
πώς λειτουργούν αυτές οι τροφές:
- Μια μέση ντομάτα περιέχει περίπου 26 θερμίδες, αλλά θα σας πάρει 60 θερμίδες για να την χωνέψετε.
- Ένα ραβδί του σέλινου περιέχει μόνο 6 θερμίδες, αλλά  θα σας πάρει 50 για να το χωνέψετε δίνοντας σας μια απώλεια των 46 θερμίδων.
- Εκατό γραμμάρια μπρόκολο έχουν περίπου 25 θερμίδες, αλλά θα σας αναγκάσει να κάψετε 80 θερμίδες για την κατανάλωση του από τον οργανισμό.
super τροφές:
Σπαράγγια, μήλο, μπρόκολο, πεπόνι, καρότο, σέλινο, ραδίκια, κουνουπίδι, αγγούρι, αντίδια, σκόρδο,
γκρέιπφρουτ, πράσινα φασόλια,λεμόνι, μαρούλι, μάνγκο, κρεμμύδι, πορτοκάλι, παπάγια, ροδάκινο, ανανάς, ραπανάκια,σπανάκι, φράουλες, ντομάτα, μανταρίνι, γογγύλια, καρπούζι, κολοκυθάκια.
Ο ιδανικός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε αυτές τις μηδενικές θερμίδες προς όφελός σας, είναι να περιλαμβάνετε όσες περισσότερες μπορείτε σε τακτική βάση.

(myself.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου